Page 32 - Tarih Çevresi Dergisi
P. 32
tarih çevresi
Kaynakça
Arseven C. E. Türk Sanatı Tarihi 1-2 Menşeinden Bugüne Kadar Mimari Heykel Resim Süsleme ve
Tezyini Sanatlar. İstanbul. Milli Eğitim Basımevi.
Aslanapa, O. (2017). Tu¨rk Sanatı. ·Istanbul: Remzi Kitabevi.
Bozkurt, T., & Aksoy, E. (2023). Kahramanmaraş Kapalı Çarşı. Sanat Tarihi Dergisi, 32(2), 711-
739. https://doi.org/10.29135/std.1298288
Cebeci, D. T. (2023). Tokat İli Dive/Günevi Yöresi Alaca Dokumaları. Kesit Akademi, 9(34), 129-
158.
Demir A. (2010). Dağların Gazeli Maraş “Beşikten Mezara Maraş Folkloru”, 309-373.
Eker, F., & Köksöken, F. (2023). Kahramanmaraş, Adana ve Gaziantep Örnekleri Işığında Suriye-
Zengi Üslubunun Mimari Süslemeye Etkileri. Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler
Araştırmaları Dergisi, 13(Sosyal Bilimler Lisansüstü Öğrenci Sempozyumu Özel Sayısı), 93-124.
https://doi.org/10.48146/odusobiad.1205658
Erarslan, İ. (2013). Anadolu’da¨ Alaca¨ Üzerine Bir Karşılaştırma. Akdeniz Sanat, 6 (11).
H. I·nalcık. (2008). Tu¨rkiye Tekstil Tarihi, Sec¸me Eserleri: 1. Tu¨rkiye ·Is¸ Bankası Ku¨ltu¨r Yayınları. 1.
Baskı. ·Istanbul.
Mortan K. & Küçükerman Ö. (2011). Çarşı, Pazar, Ticaret ve Kapalıçarşı. Türkiye İş Bankası.
Özen, M. (1981). Türkçe’de kumaş adları. Tarih Dergisi, (33), 291-340.
O¨ zkarcı, M. (2007). Tu¨rk Ku¨ltu¨r Varlıkları Envanteri: Kahramanmaras¸ 46. Ankara: Tu¨rk Tarih
Kurumu.
O¨ zkarcı, M. (2012). Ku¨ltu¨r Hizmetleri Serisi C. 3. Kahramanmaras¸: Kahramanmaras¸ Bu¨yu¨ks¸ehir
Belediyesi Yayını.
Öztürk İ. (2007). Dokumaya Giriş- Halı, Düz Dokumalar ve Dokuma Kumaşların Üretim Teknikleri.
Morfil Yayınları.
30